Путовање са децом обично не осјећа се као одмор. Више се осећа као да се све ваше ствари (укључујући и вашу децу) укључи у непознато место где сте присиљени да кувате у чудној кухињи у којој нема оштрих ножева и обичних остава као што су сол и бибер. Ор морате се бавити својом децом у ресторанима где не могу да седну и одбијају најосновније ставке из киддие менија које никад не изгледају баш тако као и код куће.

Размишљаш ли о узимању деце и деду своје дјеце на вожњу? Наравно, то звучи круг живота-и, али како се испоставило, ваши људи постају исто тако чудни као и ваша дјеца кад су извучени из њихове рутине. Другим речима, могли бисте да проведете тоне времена, напора и новца за врло мало опуштања.

Већ више од 50 година, моји родитељи отишли ​​су у Ланцастер Цоунти, Пеннсилваниа (често се зову “Амисх Цоунтри”) гдје воле да се шаљу по продавницама, купују тканине за многе пројекте швајања моје мајке и учитавају на свеже одабраном поврћу. Моја мама раздадише целе године око сланине, јаја, хлеба. (Друга теорија: заиста је за доручак).

И тако, упркос свему што сам управо рекао о опасностима вишегенерацијског породичног одмора, недавно сам одлучио да одем са својим особама и дјецом (3 и 6 година старости), тако да би први могли упознати другу са мјестом гдје су толико волели . На путу сам открио да све што је потребно је неколико путних правила како би се осигурало да је ваш породични одмор висок за уживање и мало стреса.

Саобраћај у Ланцастеру.
Аннемарие Цонте

Правило бр. 1: Одлучите се за пространу вожњу.

На жалост, два дана пре него што одемо у Ланцастер, мој отац каже да се не осећа за путовање и одлучи да остаје кући. Умјесто тога, позивамо заједно са мојом свекрвом, јер у нашем изнајмљеном простору има довољно простора Цхеви Тахое. Пилинг у два бака, двоје дјеце, мог мужа и мене није проблем. Такође долази са грејним и хлађеним седиштима и индивидуалном контролом климе, од када је кључна свака особа у аутомобилу има другу идеалну температуру околине.

слика

Цхеви Тахое смо возили током викенда.
Аннемарие Цонте

На путу горе, моја мајка указује на сваког коња, овце, краве и пилетине које пролазимо док позивам дјецу да уживају у сценографији. “Види, девојке! То је ваљкасти брдови Пенсилваније,”каже она једном минута на сат како су моја деца једва гледала са својих таблета. Није стварно другачија од тога када су се моја сестра и ја борили на задњем седишту, полу-слушајући док се моја мајка причала са предње стране … ваљкасти брдови Пенсилваније. Само нисмо имали електронске уређаје.

слика

Ваљкасти брдови Пенсилваније, као што се види из кула за посматрање / бившег сила силоса Ред Цабоосе Мотела.
Аннемарие Цонте

Правило бр. 2: активности повезане са храном задржавају забаву свих узраста.

Свако воли чоколаду (и ако не волиш чоколаду, то је у реду, јер то значи да има више за мене). Докле год се сећам, моја мама се вратила кући из својих Амисх Цоунтри путовања са торбама Вилбур Будс – глатког, кремастог прекурсора Херсхеи’с Киссес – тако да смо сви узбуђени за нашу прву станицу: Фабрика чоколаде Вилбур. Али, када стигнемо у фабрику у центру Литица (који се сматра најквалитетнијим градом у Америци), тужно је видети да је Царгилл продао зграду и претворио се у (луксузне) луксузне станове. Срећом, постоји нова продавница Вилбур широм улице која има бесплатне узорке, тако да и даље играмо док не одлучујете колико чоколаде купити. Узгред, Херсхеи има сједиште око 40 минута и има Херсхеипарк, са концертима, забавним вожњама и хотелом / спа центром. Осећам се да је то посебан подухват, а не на кога можемо да решимо на овом путовању.

Иуммммм.
Аннемарие Цонте

Постоји и нешто за сваког на бувљаку! Отприлике пола сата је Маркет Греен Греен, отворен сваког петка, током целе године. На тржишту су бувља, штапова за месаре, слаткиша, сладоледа, свјежих производа, продаваца умјетничких и занатских радњи, па чак и мале аукције за животиње – скоро све што желите купити је на располагању. Деца уживају у прегледним столовима сапуна и бомби. Моја мама купује свјеже поврће и претражује узалуд за савршене нове чарапе. Мој муж премешта кућу птица. Моја свекрва добија врећу јабука, а неке играчке за свијетло не требају моја дјеца, али их чини дивним срећним. А ја једем качкаваљ са крупом, направљен од стране групе пећина Меннонита, што је тако добро, очи ми се враћају у главу.

И ко би могао заборавити сладолед? Одрастао сам на сладоледу Турског брда. Моји родитељи су увек имали галон у замрзивачу, а Турско искуство Хилл (бесплатно за војнике и дјецу 3 и испод, око 10 долара за све остале) дефинитивно је на нашој листи обавезних. То није обилазак фабрике. Уместо тога, његови интерактивни експонати намењени су гостима кроз искуство у креирању сладоледа. Провели смо око 90 минута истражујући различите области: игрујући видео игрицу у којој бацамо лоше бактерије, дизајнирамо сопствене сладоледне укусе (укључујући паковање и стварање реклама за то) и играјући у лоптској лопти која би требало да представља нешто али претпостављам да је то само добар изговор да се литијуми троше неку енергију од конзумирања бесплатних ледених чаја и сладоледа.

Онда је време за Тасте Лаб, па идемо доле. Овај додатак од 5,45 $ по особи дозвољава вам да направите властити укус, па након што дизајнирамо сопствене сладоледне укусе на спрату, време је да видимо да ли стварно добро пробају у стварном животу. Свака особа добија пинт са базом ванила, а затим додаје ароме, мешавине и укус окреће се из тона доступних опција. Ја креирам мршаву комбинацију менте, чоколадних колачића, неколико гумених медвједа и карамелног вртлога, за који немам проблема да завршим, али сумњам да ће икада бити комерцијални успјех.

Погледајте овај пост на Инстаграму

Ја сам такав мамац за искуство корпоративног бренда. Морамо да креирамо (и једемо) сопствени укус сладоледа, и истражили смо како је сладолед направљен од млекаре за чување у својим невероватно добро дизајнираним интерактивним експонатима. Забавна чињеница за @тхегреатмулцахи: Одлично стари човек Буттер Пецан је најпродаванији укус Турчији. Морате бити на нечему, Матт! Ох, и Лидиа то чини зато што смо јој рекли да нећемо снимити више групних фотографија на овом путовању и ВЕ ЛИЕД. #лидсмцгидс #цецилиаисимпрессед #туркеихилл #парентсаретхеворст #фамилироадтрип

Пост који дели Аннемарие Цонте (@аннемариецонте)

Правило бр. 3: Имате ли досадне ствари за одрасле? Завади па владај.

Назад у Лититзу, мој муж и свекрва предводе Пекару Стургис Претзел, где науче како да извлаче кесе и добију бесплатну меку пршуту за улазну цијену од 3,75 долара (дјеца 4-12 $ 2,75, испод 4 је бесплатна) . Моја свекрва такође узима врећицу чизме у облику коња и куглица које су чудесне. У међувремену, мама и ја смо се спустили улицом у продавницу штедње Маттхев 25. “Годинама смо прошли поред тога, мислећи да је то врхунски бутик!” она каже. Једном када је схватила да је заправо испуњена лепим одјећом одјеће и предмета за домаћинство по невероватним цијенама, она се труди да се врати кад год је у том подручју. И то је исто као и било када. Хватам платнену хаљину за 6 долара, а моја мама купује неколико пара фармерки, јер једина у власништву је од давнина седамдесетих.

слика

Учити да понесе кртаче у пекару Јулиус Стургис Претзел.
Аннемарие Цонте

Мој муж и ја планирамо да користимо баке за мало чувања док купујемо за потребну трпезарију, јер чак и изговарање речи “куповина намјештаја” претвара дјецу у сахране, дискете. Откажемо бању и децу у лијеп и добро одржаван Интерцоурсе Цоммунити Парк, у коме се налазе пјешачке стазе, павиљони и мали рибњак испуњен рибом.

слика

Ово је прави парк, а не филмски сет.
Андрев Киелицх

Надамо се да ће многа античка тржишта у тој области имати нешто за нас (и ако то раде, ми планирамо изнајмити У-Хаул да га доведемо кући), јер би нам се допадали трпезаријски сет од чврстог дрвета који ће нам трајати животни век. Нажалост, Антарктично тржиште у Страсбургу, Антикварница старе млинке, Античко село Стразбур и Антиквитети Бурнинг Бридге сви су испуњени невероватним стварима, али ништа са чиме желимо да живимо заувек.

Ми се залепимо у Пеацефул Валлеи Фурнитуре, у коме се налазе предмети изграђени од стране Амисх заната. На локацији у Страсбургу (све локације имају нешто другачије стање од различитих произвођача), ми шпијунирамо савршену кућу, коју наручимо по наруџби, заједно са столом и столицама за знатно мање него што смо платили у било којој продавници старијих или ланаца. Требало би до 14 седмица да га дрвеничар направи, али то ће бити управо оно што желимо у боји и стилу, а не могу бити више одушевљен. То је било јединствено искуство у куповини, пошто је продавац био искрен и није покушавао да нас уздиже – заправо нам је умањио истакавши да смо добили једнако квалитет по јефтинијој цени одлазак с градитељем чији стил смо желели . Такође ми снабдевам велики, висококвалитетни сушни пртљажник за нашу вешерницу која се лако уклапа у Тахое (доста простора за терет)!.

Аннемарие Цонте

Правило бр. 4: Једите вечеру у 4:30 сати (Дједови и дјеца слажу се с овим срцем).

За подручје познато по популацијама Амиша и Меннонита, пивоваре се успоређују широм Ланцастер-а. Током три дана, једном дневно смо погодили једну пивару (избор хуббиа). Аппалацхиан Пивовара са терористима у околини Пенсилваније је најслабија особа са широким изборима и бесплатним предјела сира и крекераца како би се спријечиле препреке везане за канту. Гениус. Ланцастер Бревинг Цомпани има пиво од Стравберри Вхеат које волим и шанку нисам. Храна је била врло добра (иако чудно речено, никада није разлог да се свињска ребра назову “свињска крила” … никада.) По мишљењу мог супруга, наша трећа станица Цолумбиа Кеттле Воркс има најбоље пиво али му недостаје дете – пријатељска атмосфера. (Док је узорковао своје паре, бака и ја пикнули са децом у парку, погледајте Правило 3.)

слика

Наша вожња за викенд, паркирана испред наше мотелске собе.
Аннемарие Цонте

Правило бр. 5: Откажите ланац хотела за јединствено, незаборавно и за децу угодно место за боравак.

Док се провјеравамо у Мотелу Ред Цабоосе нас поздравља живахан службеник за рецепцију који пунктује своје реченице са “воо-воо” (попут звиждука возова) сваки пут када се сложи са вама. Не могу да мислим на бољи начин да започнемо боравак. Некретнина се састоји од више кабловских возова који су накнадно опремљени креветима и купатилима, као и 3-собна кућа с стопама од 116 УСД по ноћи. Мој муж, деца и ја смо били задужени за Кабоосе # 33, док су гранате прешли на фарму. Њихова соба, Еффициенци Суите # 1, укључује два одвојена спавача соба са брачним креветима, комплет кревета на кат, и комплетну кухињу. Прве ноћи нашег путовања, пролазим кроз све хотеле у ланцу да дођем до Алдија, где покупим овсене крушке, хлеб и остало за доручак, тако да сви заједно могу доручковати заједно сваког јутра.

Црвени кабоосе пролази кроз тону реновирања под новим власницима, породици Прицкетт. Док сам разговарао са једним од власника, Тилер Прицкетт, он ми је узбуђивао причу о томе како планирају украшавање сваке кабоосе декорима са линије воза до којег је дошао. У међувремену, Црвени Цабоосе се такође може похвалити и зоо вртом, игралиште, ресторан на лицу места и бивши силос за зрно који је сада торањ за посматрање. Поврх тога, налази се у средини пољопривредног земљишта, с прекрасним погледом на ваљкасти брдови Пенсилваније свуда около. За ово место дефинитивно нема ничег генеричног, а то је нешто што ћемо се заувек сјетити.

слика

Тилер Прицкетт, један од нових власника Мотела Ред Цабоосе, у једној од кабоа.
Аннемарие Цонте

Правило 6: Уштедите неколико ствари за следећи пут.

Један од најбољих начина за успомене на одмору који трају доживотни живот је проналажење дестинације које сви очекују да се враћају из године у годину. Са толико пуно тога да пређемо у Ланцастер након нашег кратког боравка, то неће бити проблем за нас. Има још много тога што смо желели да урадимо, као Столл и Волфе дестилерију, Национални музеј за сатове и часове, Музеј националног музеја играчака, Музеј оружаних оружја америчког војника (да ли сте заинтригирани да могу попунити цео музеј нешто тако специфично?), Дан са Тхомасом и редовном Стразбурском жељезницом. (Зашто муж не би споменуо да воли возове као дијете ако његова жена планира путовање које је укључивало боравак у кабоосе воза? Зато што би она саградила вријеме за друге активности везане за воз, да је она знала. пријатељ.) Ох, и не можете да прођете у радијусу од 50 километара без да вам неко говори о бродевском квалитету, Библички фокусираној Сигхт и Соунд Тхеатре.

Аннемарие Цонте

И ми дефинитивно желе да се врате у Зинков Фабриц Оутлет, који је био складиште препун лепих, добро цењених тканина. Када смо затражили спољну тканину, показали су се на три различита подручја у продавници, сви испуњени до ивица с вијенцима у свакој боји дуге. Док се враћамо кући, сви се размишљамо о нашим најдражим деловима викенда, док се моја мајка опрости због тога ваљкасти брдови Пенсилваније. Док се не сретнемо, Ланцастер!

Погледајте овај пост на Инстаграму

Моја свекрва је направила Лидију круну крви. Превише сам задављен чисто сјајношћу овог савршеног тренутка да кажем нешто даље. # ��

Пост који дели Аннемарие Цонте (@аннемариецонте)