Keith Lathrop
Bori se s potezami treh priljubljenih trenerjev Amerike

Trim cole vsega

Vsi smo imeli svoje “težavne” točke, ki bi jih želeli, pa tudi manj zmešnjave. Vesela novica je, da vaja pomaga, zato smo za tri potrebo, ki dejansko delajo, zahtevali tri vrhunske trenerje: naredite to (izberite eno potezo ali naredite kombinacijo ) trikrat na teden, rezultati pa boste videli le v treh tednih. Denise Austin, Jillian Michaels in Kathy Smith prisežejo jih! Vse kar potrebujete je mat in lahka (3-lb) in težji (5-lb) par dumbbells.

Podaljšanje noge

Sedite na tleh s podaljšanimi nogami. Nagnite desno koleno in postavite desno nogo na tla blizu telesa. Postavite roke na desno golenico. Naročilo abs in upognite levo nogo. Ostanite čim višji skozi svoje tors

Zadnja vožnja z dvigom noge – A

Stojite z nogami, ločenimi od ramen. Stopite desno stopalo nazaj približno 2 ft in kolena kolena, dokler levo stegno ni vzporedno s tlemi.

Zadnja vožnja z dvigalom nog – B

Ko stojite, dvignite in poravnajte desno nogo za vami, ki kažejo prste. Stisnite roke za vami, spite ravno. Sprostite se in potegnite 12-krat na vsaki strani.

Toner za notranji ton – A

Stojite z nogami, razdalje med rameni, roke na obeh straneh, dlani obrnjene navznoter. Premikanje teže v pete, počepi, dokler vaša stegna skoraj vzporedna s tlemi.

Toner za notranji ton – B

Ko vstanete, dvignite roke na višino ramen, dlani navzdol in pomaknite desno nogo čez telo, rahlo upognjeno koleno. Spustite nazaj do čuče in ponovite, pometanje z levo nogo. Nadomestno za 12 sweepov na vsaki strani.

Vojaški tisk – A

Stojite z nogami v širini ramena, v vsaki roki teže 3 tehtnice. Premaknite roke in dvignite komolce do višine pleča, s svojimi rokami oblikujete kot 90 stopinj.

Vojaški tisk – B

S hrbtom naravnost in brez tesnosti pritisnite roke naravnost navzgor. Spustite roke na kot 90 stopinj in ponovite 12-krat.

Bent-Over Row – A

Stojte s svojimi nogami narazen narazen, težo 5 lbs v vsaki roki. Rahlo upogni kolena, strinjajte se z absom in zavijte naprej od bokov. Dajte roke ob strani, dlani ob straneh stegen.

Bent-Over Row – B

Potegnite komolce skupaj s svojim telesom, dokler niso nekoliko višje od hrbta. Sprostite in ponovite 15-krat.

Biceps Curl – A

Stojte s svojimi nogami narazen, roke na svoje stranice in težo 3 lbs v vsaki roki. Dvignite roke naravnost pred vami, dokler se ne prikažejo kot 45 stopinj, dlani navzgor.

Biceps Curl – B

Obdržite komolce na mestu, dvignite uteži proti rameni brez upogibanja zapestja. Predstavljajte si, da vlečete roke skozi mokri cement, tako da občutite krčenje. Release za začetek in ponovitev 20-krat. Dajte svojo pot u

Razširitev Tricepsa – A

Stojte s svojimi nogami glede ramenske širine narazen, roke na svoje stranice in 3-teža v vsaki roki. Spustite kolena rahlo in spustite zadnjo košaro, tako da pritisnete nazaj, ne da bi vam priklenili hrbet. Dvignite komolce, tako da so na ravni

Triceps podaljšanje – B

Hraniti komolce, pritrjene na straneh telesa, pritiskajte uteži naravnost za vami. (Premikate le spodnjo roko.) Spustite in ponovite 15-krat. Nato raztegnite obe roki naravnost za vami in naredite 10 majhnih impulzov, dvignite roke navzgor

Ab Twist – A

Stoj z nogami ramenske širine narazen, kolena rahlo upognjena. Držite 3-lb težo med rokami, dlanmi gor in raztegnite roke naravnost pred vami, komolci rahlo upognjeni.

Ab Twist – B

Predstavljajte si, da stojite zraven stene in zavijte trup na levo, rahlo dvignite desno peto, ustavite, preden udarite v imaginarni zid. Pogodba abs, ki vam bo pomagal prenehati. Sedaj zasukajte v desno, dvignite levo peto, nato con